Wednesday, April 30, 2008

Svårare att agera.

Vissa saker är märkliga. Det som är märkligt nu(förutom hela tankarna kring den hemska mänskligheten och huruvida jag själv skulle ranka mig själv bland de hemskaste av dem) är hur jag klär mig till vår och sommar. Jag kan sätta på mig så konstiga färgkombinationer, eller inte bara färg utan kombinationer över huvudtaget, som jag till vintern bara hade fnyst åt vid blotta tanken men när värmen börjar smyga på känns ytterst tilltalande.
Här är en outfit(SÅ HIMLA CHICT ORD) jag inte skulle styla på det här viset eller något i närheten om det var vinter. Fast det kanske har med att på vintern måste man har strumpbyxor och mössor och massor med saker. Då kanske man har mer behov att hålla en outfit clean?
Alltså, nog med struntprat. Här kommer bilderna:
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Det här blir alltså morgondagens outfit. Firar in våren med vitklänning för 60:- från myrorna, mina bruna nya moccasiner från något så originellt som din sko och min pappas gamla jacka.(Vad händer? Blir detta en modeblogg????!!! Lägg ned, varför är jag så oseriös?)

5 comments:

  1. Anonymous30/4/08 17:49

    min farmor hade en sjuttiotalsbok om en kille med mokasiner. den var lite speciell och väldigt mycket barndom. lite sådär sjuttiotalsskräckbarnbok var den, men väldigt barndom för mig ändå.

    ville bara säga det! ses kanske ikväll. YEAH!

    ReplyDelete
  2. Grymt coola bilder. Gillar ljuset i dom, skapar schyst stämning.

    ReplyDelete
  3. du är vacker. du är förmodligen också en väldigt fin person men det vet jag inte så mycket om eftersom jag bara kommit till ditt första inlägg. och oavsett, hur mycket skulle jag egentligen veta om dig genom din blogg ändå? så nu får du bara en komplimang om din utsida, (vilket var en fantastiskt vacker utsida.) herregud, det här blev långt. allt jag ville säga var att du är fin. så.

    ReplyDelete
  4. Anonymous2/5/08 21:14

    Jag tycker du har sånt fint ljus på dina bilder. Och du är fin, men det har jag sagt, det vill säga skrivit, förut.

    ReplyDelete
  5. Anonymous3/5/08 12:34

    Jag gillar verkligen: din blogg, dina bilder, din stil, dina kläder. Tack för att du inspirerar.

    ReplyDelete