Tuesday, April 29, 2008

Det är så lätt att citera.

Självhatet är stort. Jag hatar mänskligheten och att jag, så fruktansvärt uppenbart, är en av den värre delen av detta hemska släkte.
När ens ovanor går ut över andra, speciellt vänner, då är det inte okej på något plan längre. Jag ska börja räkna kalorierna i vad jag i genomsnitt får i mig alkoholväg varje ute kväll och byta ut detta mot typ nötter och russin, och kanske kaffe så att jag håller mig vaken.
Om jag dricker på Valborg kommer jag hata mig själv och jag vill att samtliga som läser detta ska ge mig en ordentlig utskällning, hatkommentar eller liknande.
Photobucket
Photobucket
Det bra som hände idag var i alla fall att jag var och simmade. Efter att jag hade gjort det bytte jag till en vit 2ndhand klänning jag köpt, kort men utan att frysa ett dugg. Sedan när jag gick av bussen plockade jag vitsippor till min mamma. För att försöka göra någon glad. Så mycket bättre att göra folk glada, så klart.

3 comments:

  1. ema,fina bilder och fina du. vår makrill-session var fin, jobbig och förhoppningsvis en liten alarmklocka

    ReplyDelete
  2. Anonymous29/4/08 19:03

    underbara emma!

    http://www.youtube.com/watch?v=uGwH-x4VoH8

    ReplyDelete
  3. det är bara att låta bli. kanske inte är så enkelt för alla men tvinga det då att bli så enkelt.

    ReplyDelete