Tuesday, April 22, 2008

Du skulle vara:

Det har varit klagomål på att jag varit för deppig senaste tiden. Fattar inte hur man kan klaga på att någon är ledsen egentligen. Det finns väl antagligen en anledning till att jag är det och det är lite fåfängt att klaga på en sådan sak bara för att min blogg blir sämre. Eller visst kan man tycka att det är tråkigt att jag är deppig, för det är det. Det är inte kul alls. Och jag skiter fan i om folk tycker jag var snyggare förut, tråkigare var jag. Det är en sak som är säker.
Men snart är det sommar och just nu håller jag på att plugga igen allt jag ligger efter i. Men snart blir bloggen kanske lite mer spännande. Vi får se.
Jag vet inte riktigt vad som vill läsas eller vad folk vill se.
Men ni kan ju berätta det här så kan jag försöka ta hänsyn till det. Utan att bli aggressiv, något som kanske följt med min deppighet lite väl mycket!

Puss puss.
Photobucket

12 comments:

  1. gillar din blogg precis som den är. du är så otroligt vacker, och din nya frisyr klär dig så sjukt bra. älskar dina bilder. hoppas du blir gladare snart. *tröstkram*

    ReplyDelete
  2. Hittade din sida via din sexordshistoria! Synd att du känner dig deppig nu när ljuset och livet äntligen kommit tillbaka. Hoppas du blir piggare snart. Vet hur det känns att vara deprimerad. Kram

    ReplyDelete
  3. Anonymous22/4/08 22:59

    Du är lika jättefin nu som innan och vem fan orkar ha en happy blogg om man inte är glad.

    ReplyDelete
  4. Anonymous22/4/08 23:03

    jag tycker i alla fall att du är grymt snygg, kul med iaf EN kvinnlig bloggare som inte har knut på huvet och uppvikta byxor liksom. och tycker också att det är sjukt mycket mer intressant att läsa en blogg som faktiskt speglar lite känslor och inte bara "heh jag köpte nytt läppglans idag, fiiiiint". keep rock'n'rollin!

    ReplyDelete
  5. Anonymous22/4/08 23:14

    gillar din blogg och alla bilder på sig själv. det enda jag vill att du ska ändra på är färgen på texten. den är jätteljus så man ser knappt vad det står. lite mörkare kanske? :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous22/4/08 23:42

    dösnygg är vad du är. på riktigt då. och apropå ingenting sat jag och bläddarde igenom mina emmabodabilder häromdagen och upptäckte att du var med på en av dem! haha. mycket nöje.

    ReplyDelete
  7. Anonymous23/4/08 00:37

    jag tycker iallafall att den där bilden är sjukt jävla fin och du är sjukt jävla snygg.

    ReplyDelete
  8. Jag tycker inte alls att din blogg har blivit tråkig! Den har blivit så himla fin med dina otroligt snygga bilder! Jag tycker inte du ska ändra på någonting med bloggen utan bara köra på som vanligt och skita i vad folk tycker!

    ReplyDelete
  9. Anonymous23/4/08 10:07

    Hur kan man tycka att någon är för deppig på en blogg? Det är intressant att läsa om, och din ironi gör det roligt. Hoppas dock att du mår bättre snart. :)
    + skitskön film i förra inlägget.

    ReplyDelete
  10. Anonymous23/4/08 11:44

    saknar dina bilder på dig själv för förrut fanns det VÄLDIGT många sådana, nu är det bara några få. och dina bilder är helt sjukt roliga attt se på. få inspiration. men ändå hata dig lite för att du är så otroligt snygg. haha.
    i passthisonbloggen hoppade jag alltid över alla inlägg utom dina. klickade på din kategori och hoppades att du hade skrivit något nytt. jag saknar dina väldigt långa inlägg om lite allt möjligt. saknar dina bilder du la in i inlägget på modeller eller något annat. men hur mycket jag än saknar ditt förra bloggjag så älskar jag änåd ditt nya. går in på din blogg dagligen och blir alltid facinerad av dig. du, så ung, så vacker, och främst så bra på att skriva. det träffar alltid rätt. och jag hoppas för guds dkull att du överlevde trots din nötallergi! ta hand om dig lilla emma och fortsätt vara så bra som du alltid har varit.

    ReplyDelete
  11. Anonymous23/4/08 20:04

    Du är mycket snyggare nu. Det är då en sak som är säker. Passar fantastiskt i din nya frisyr. Din blogg är en av mina tre favoriter. Så, keep it up. Du är bra.

    ReplyDelete
  12. Anonymous24/4/08 17:25

    Jag tycker om din blogg och det säger jag inte ofta ska du veta! :) Gillar även din nya stil skarpt, ha en bra dag!

    ReplyDelete