Wednesday, August 20, 2008

I'll catch a rainbow from the sky and tie the ends together.


19 comments:

  1. Anonymous20/8/08 16:57

    snygg snygg snygg

    ReplyDelete
  2. Anonymous20/8/08 17:54

    Vilkwn fin peruk!!
    Är det samma som på den bild när du sminkat dig i blått runt ögonen?

    ReplyDelete
  3. Anonymous20/8/08 18:31

    Frisyren passar dig!

    ReplyDelete
  4. Emma emma emma du är snyggast.

    ReplyDelete
  5. okej. herregud. jag måste bara säga det. jag älskar dig. du är min ultimata förebild. du är så vacker/snygg/het och så extremextrem begåvad

    ReplyDelete
  6. Synd att skärpan ligger på stegen på den första bilden...

    ReplyDelete
  7. Anonymous20/8/08 22:43

    love love love your outfit!!!! always!! would be so great to see more of what you are waering in your life. it's always such an inspriation!!

    ReplyDelete
  8. Hej !
    Du är verkligen jätteduktig på att fotografera! Det är väldigt inspirerande att kolla in, verkligen. Du är så otroligt duktig på att fånga fina ljus!
    //Elin

    ReplyDelete
  9. TACK ALLAT.
    TYPISKT DIG OLLE. Men försök själv ta bilder på dig själv. Asjobbigt.

    ReplyDelete
  10. So lovely!

    ReplyDelete
  11. Olle: skärpan behöver inte ligga på personen, det är därför fotografi är en så fantastisk och konstnärlig teknik!!!

    ReplyDelete
  12. no thanks21/8/08 16:55

    Trista bilder, faktiskt. För mycket fokus på dig själv och inte på en idé. Typiska outfitsbilder, du är så mycket bättre än det.

    ReplyDelete
  13. Alltså.... det är j umeningen att det ska vara en outfitbild?

    ReplyDelete
  14. You are very beautiful !! mmm :)

    ReplyDelete
  15. måste alltid bita mig i fingrarna för att inte klippa mitt hår i den frisyren när jag äntligen lyckas spara ut det till axlarna.

    ReplyDelete
  16. Jag som alla andra älskar dina bilder.

    ReplyDelete
  17. du är lik audrey hepburn !

    ReplyDelete
  18. l-skar din hatt.
    vet att den kommer från hope men den verkar som att de har slutat sälja den.
    synd, har ett så otroligt begär efter den!

    ReplyDelete